Nie daj się menopauzie – z stroną sobie poradzisz

Kłopot menopauzy dotyka wiele dam na pełnym globie. Kłopot ten legendarny jest od wielu lat, ale dopiero dziś stał się pewnego rodzaju medialnym źródłem, które stara się anulować nie tylko medycyna, ale również farmakologia. Nawet Internet wmieszał się w to wszystko, kreując strony i łącząc damy, które mają kłopot z menopauzą. Te parę zdrowych rad dla kobiet zbliżających się do menopauzy, które są w stanie pomóc uratować zdrowe serce mimo zmian, jakie następują w momencie, gdy menopauza nadchodzi. Ogólnie damy są w stanie rozpocząć przejście do menopauzy między 45-55 rokiem życia, co poniektóre szybciej. Metamorfozy, które następują w tej całkowitej ramie czasowej powodują, że u kobiet wzrasta znaczne ryzyko wystąpienia kłopotów z sercem w okresie menopauzy. Te porady zdrowotne dla kobiet zbliżających się do menopauzy są konieczne, ponieważ w wieku lat 45-55 co poniektóre zmiany w szeregu przypadków odbywają się w organizmie ludzkim, co sprawia, że kobiety są znacznie bardziej podatne na problemy z sercem. Potwierdza to serwis internetowy dedykowany problematyce klimakterium, na który już teraz gorąco zapraszamy. Poziom hormonów zmienia się, co ma prawo wywoływać zwiększenie masy ciała. Niestety, w wielu przypadkach nie kończy się to tylko na gromadzeniu podskórnej tkanki tłuszczowej, ale kumuluje się także mnóstwo tłuszczu trzewnego lub wewnętrznego. Trzewna tkanka tłuszczowa kumuluje się dookoła narządów wewnętrznych, w tym serca. Jak zapewne wolno sobie wyobrazić, to nie jest solidne dla Twojego serca oraz reszty ciała ludzkiego.

NTM

Jeżeli Twój rozmiar jest w pasie 35 cm lub ewentualnie większy to prawdopodobnie masz niemało tłuszczu wewnętrznego.
Dobrze jest zdać sobie sprawę, że przekwitania nie da się pominąć. To normalny etap w toku życia każdej kobiety. Niestety zwykle wchodzeniu w ten okres towarzyszą uciążliwe objawy. W jaki sposób sobie z nimi dać radę?  Nie wolno nam ograniczyć się do przyjmowania specyfików. Leczenie należy uzupełnić o zdrową dietę, oraz systematyczną i dopasowaną do potrzeb aktywność sportową. Działania prewencyjne najrozsądniej podjąć zanim wystąpią pierwsze symptomy klimakterium. Właściwy sposób odżywiania nie uchroni nas przed upływem czasu, ale wesprze nasz ciało w dobrym starzeniu się oraz w przebiegu klimakterium. Z kolei uprawianie sportu pomoże zapobiec dolegliwości ruchowych. Jeżeli jednak spóźnimy się z profilaktyką – to istotne jest, by nie bać się poproszenia o wsparcie medyczne specjalistów a także o emocjonalne ze strony rodziny.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *